Verlsagen Geschiedenis

    Reflectie verslag Oud Egypte van Zack Lam 

Met wie zat je in een groepje?: Ik zat met: Sacha de Boer, Florian Roest en Omar Alazhar. 

Welk spel hebben jullie gemaakt?: Wij hebben het spel: Road to god gemaakt. Het is gebaseerd op het ganzenbord spel. 

Hoe verliep de verdeling van taken?: De verdeling van taken ging niet echt goed. Sacha was de leider. Zij heeft het meeste gedaan zoals het bord en de poppetjes. De taken zijn niet echt goed verdeeld omdat Florian vaak er niet was en hij had niks gemaakt toen we dat van hem verwachtte, dat was erg irritant. Omar deed erg zijn best en ik deed ook erg veel, ik maakte bijvoorbeeld: de doos van het spel, de spelregels en ik maakte de vragen van het spel. 

Wat was jouw rol en vond je hiervan?: De rollen waren niet echt duidelijk. We deden gewoon wat we moesten doen. 

Zou je de volgende keer een andere rol willen hebben?: Ik zal ook is een keer de teamleider worden. 

Wat heb jij allemaal gedaan?: ik maakte de doos van het spel, de vragen bedacht aan de eisen gewerkt en in het spel verwerkt, ik bedachte ook de spelregels grotendeels. 

 Hoe verliep de samenwerking in jouw groepje; wat ging goed – wat kon beter?: Ik vond dat ons groepje volgende keer beter moet plannen, want we kregen sommige eisen niet af. 

 

 

 

Wat vond je moeilijk aan dit vak of dit hoofdstuk? Geef aan wat je hebt gedaan om het makkelijker te maken voor jezelf. Ik vond de paragraaf hoogontwikkelde cultuur erg lastig, ik vroeg om hulp van andere klasgenoten die het wel snappen. 

 

Wat ging heel goed en zou je de volgende keer weer doen? 

Op school na schooltijd eraan werken en vragen of andere klasgenoten ook kunnen helpen. 

 

Beschrijf welke feedback je hebt gekregen van de Product Owner en wat je daarmee hebt gedaan? 

We hebben nog geen feedback gekregen. 

 

Hoeveel punten heb je bij het samenwerkingscijfer? Leg het aantal gekregen punten uit. 

We hebben geen punten gekregen. 

 

Over welke paragraaf was je eindverantwoordelijk? Hoe heb je dat aangepakt?  

Paragraaf 2.1, ik ging het vaak lezen om het te begrijpen wat er staat.